IVRP.pl Strona Główna IVRP.pl
polityka - militaria - kultura - podróże

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hegemon
Nie 09 Lut, 2014 23:48
Szczepionki
Autor Wiadomość
smokeustachy 
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 3045
Skąd: Oxenfurt
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 01:00   Szczepionki

A tu na Fejsie wrze:
Cytat:
Jak czytam na fb, niektórzy z posłów z PiS, którzy poparli ustawę o szczepionkach usuwają ze znajomych osoby, które śmiały zadać im to pytanie publicznie na ich tablicach. Bardzo piękne olewanie wyborców. Nie ma co. Dziękujemy!


Cytat:
Tak poseł PiS odpowiedział Ewie Ewa Svensson: Pan posel Artur Gorski tak mi odpowiedzial na moj list "Miła Pani, bowiem posłowie także muszą się dowiedzieć, dlaczego poparliśmy tę ustawę. Ja jej osobiście nie znałem, gdyż nie przechodziła przez naszą komisję i zaufałem - jak większość moich kolegów - posłowi prowadzącemu ustawę, który określił głosowanie. Po tym, jak wybuchła afera z tym głosowaniem, dokładnie zapoznałem się z zarzutami, jakie stawia się tej ustawie i z wieloma z nich się zgadzam. Sprawę trzeba wyjaśnić, gdyż "strzeliliśmy sobie w kolano". Pozdrawiam serdecznie"


W nowej ustawie można znaleźć taką oto definicję choroby zakaźnej:

„3) choroba zakaźna – choroba, która została wywołana przez biologiczny
czynnik chorobotwórczy;”

Dla porównania w poprzedniej ustawie:

3) choroby zakaźne - choroby, które zostały wywołane przez biologiczne czynniki
chorobotwórcze, które ze względu na charakter i sposób szerzenia się stanowią
zagrożenie dla zdrowia publicznego;
_________________

 
 
 
ombretta 
członek prezydium władz krajowych
ex-forumkowicz

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 8802
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 01:06   

Hue hue. Co poniektórzy dowiedzieli się właśnie, że w Wysokim Sejmie, p. osły głosiują tak, jak podnosi racicę P.osieł Prowadzący. Witamy w rzyciu!
 
 
mso
przewodniczący koła

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 740
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 01:42   

Cytat:
zaufałem - jak większość moich kolegów - posłowi prowadzącemu


idioci?
przykro mówić, ale z taką opozycją to my chyba jednak daleko nie zajedziemy
 
 
smokeustachy 
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 3045
Skąd: Oxenfurt
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 12:08   

To jest normalne że się głosuje za posłem prowadzącym i wszędzie się tak roi. Ale PiS się wyróżnia tym, że jak się zrobi zadymę to jest jakaś reakcja. Poza tym to prawo europejskie więc idzie z automatu. Pytanie czemu ów poseł był za.
_________________

 
 
 
qiz 
przewodniczący koła

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 568
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 16:04   

smokeustachy napisał/a:
Poza tym to prawo europejskie więc idzie z automatu. Pytanie czemu ów poseł był za.
Poseł prowadzący jedzie na prowizji...
Nie bońćmy gupcami. Nie bez powodu był taki szał na Przemka 07, a nie głosowanie wedle idei- każden jeden dobry... BTW, jak Przemcio 07 zagłosował?
 
 
dziad
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 3734
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 23:00   

Będą nas szczepić pod przymusem.

Cytat:

Przymus szczepień - Senat przegłosował skandaliczną ustawę

* Drukuj
* Email

6 lipca br. Senat przegłosował większością głosów (3 przeciw, 13 osób się wstrzymało) projekt zmiany ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (druk senacki nr 141, druki sejmowe nr 293 i 416). Mimo dużego społecznego sprzeciwu z powodu kontrowersyjnych zapisów, wyrażonego m.in. poprzez złożenie w tydzień ponad 2500 podpisów pod petycją pt. „Stop przymusowi szczepień” i setki maili i telefonów od wyborców, senatorowie nie wprowadzili poprawek, które dotyczą:

- zmiany definicji choroby zakaźnej (art.2 ust 2),

- określenia obowiązku szczepień ochronnych w art. 5 w sposób ogólny, przenosząc go na wszystkich obywateli (art.5 ust.1),

- zniesienia refundacji kosztów zgłaszania niepożądanych odczynów poszczepiennych przez lekarzy (uchylenie art. 21 ust. 9),

- możliwości zmonopolizowania i ograniczenia dostępu do informacji o zakażeniach, chorobach zakaźnych i niepożądanych odczynach poszczepiennych poprzez ograniczenie ich rejestracji wyłącznie do zarządzanego przez GIS systemu sentinel oraz projektowany płatny dostęp do tego systemu, wyłącznie dla niektórych instytucji i po wcześniejszym podpisaniu umowy (art. 29a),

- przymusu bezpośredniego wykonywanego przez pracowników medycznych pod nadzorem lekarza (art.36 ust.2),

- zniesienia uprawnień Ministerstwa Zdrowia do wydawania rozporządzeń dotyczących procedur działania inspekcji sanitarnej (art. 8a Ustawy o PIS),

- rozszerzenia uprawnień Inspekcji Sanitarnej o nadzór nad realizacją obowiązków przez obywateli. Nadzór ten ma dotyczyć obowiązków zawartych w art. 5 i obejmować również obowiązkowe poddawanie się szczepieniom (bez okreslenia jakim) oraz obowiązkowe profilaktyczne przyjmowanie leków (bez określenia o jakie leki chodzi). Obowiązki te mają dotyczyć wszystkich osób przebywających na terytorium RP, również osób zdrowych, nie wymagających pomocy lekarskiej.

Teraz projekt nowelizacji ustawy ma trafić pod obrady Sejmu prawdopodobnie na posiedzenie 12-13 lipca br.

W związku z ww. nowelizacją wystosowano następujące apele do parlamentarzystów:

Apel Fundacji Lex Nostra

Apel FRECH

Apel STOP NOP ze stycznia 2012 r.

Akcja społeczna STOP PRZYMUSOWI SZCZEPIEŃ na Facebooku

Wbrew oczekiwaniom społecznym nieliczne poprawki wprowadzone w dniu wczorajszym przez komisję senacką maja charakter kosmetyczny i nie dotykają ww. problemów, ani kwestii przymuszania do szczepienia dzieci poprzez nakładanie grzywien przez inspekcję sanitarną.

Możecie wyrazić swój sprzeciw pisząc do posłów z prośbą o wprowadzenie stosownych poprawek lub głosowanie przeciw przyjęciu ustawy podpisując petycje:

- „Stop przymusowi szczepień” oraz

- Petycję dotyczącą poszanowania wolności i praw rodziców rezygnujących ze szczepienia swoich dzieci oraz w sprawie skuteczniejszej ochrony szczepionych dzieci przed niepożądanymi odczynami poszczepiennymi,

- a także dołączając do społeczności na Facebooku STOP PRZYMUSOWI SZCZEPIEŃ.

Bardzo dziękujemy za wspaniałą postawę posłom i senatorom z Prawa i Sprawiedliwości.

07.07.2012


Cytat:
Franciszkanski Ruch Ekologiczny Charytatywny i Historyczny

80-255 Gdańsk, Starowiślna 3



Wielce Szanowny Pan Marszałek Senatu Rzeczypospolitej Polskiej

Wielce Szanowni PT Panie i Panowie Senatorowie



List otwarty w sprawie nowelizacji ustawy o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych na podstawie druku sejmowego 293 i 416



Wielce Szanowi Państwo



Z ogromnym zaskoczeniem zapoznaliśmy się z uzasadnieniem PT Pani Poseł Sprawozdawcy Alicji Dąbrowskiej o konieczności zmian wymienionej Ustawy w takim kierunku, jak podano w załączniku.

Pani Poseł Sprawozdawca omawiając konieczność zmian poprzedniej ustawy z 05 grudnia 2009 roku w oczywisty sposób, mówiąc łagodnie dezinformuje Panie i Panów Posłów i Senatorów.

Pani Poseł już w pierwszym akapicie podaje gołosłowne twierdzenia, jakoby prace nad modyfikacją ustawy spowodowane cyt: “ były potrzebą dostosowania przepisów ustawy do zmieniających się potrzeb nadzoru epidemiologicznego oraz zwalczania chorób zakaźnych”.

Pani Poseł Sprawozdawca nie podaje jednak jakie potrzeby nadzoru epidemiologicznego, w okresie nieco ponad dwu lat wpłynęły na tak nagłą potrzebę modyfikacji. Jakie rzekome zmieniające się potrzeby nadzoru epidemiologicznego pojawiły się w okresie od wydania poprzedniej ustawy?

Pani Poseł Sprawozdawca podkreśla jednocześnie, : str.9 akapit 2, że cyt: “Przedmiot projektowanej ustawy nie jest objęty zakresem prawa Unii Europejskiej.” str.1

Tak więc rzekomo Unia Europejska nie widzi potrzeb do ingerencji i zmian prawodawstwa, a grupa posłów pod wpływem, bliżej niesprecyzowanego czynnika X wprowadza gruntowne zmiany.

Poniżej podamy przykłady takich zmian, sprzecznych zarówno z obowiązującą Konstytucją Rzeczypospolitej, jak i innymi przepisami.

Podamy także korzyści wynikające dla określonych grup związanych z tym, po wprowadzeniu proponowanych przez Komisję Zdrowia zmian i straty dla Państwa.

Pani Poseł Sprawozdawca, lekarz medycyny Alicja Dąbrowska, podaje : str.1, akapit 2 cyt:” Na potrzebę nowelizacji wskazywały zarówno doświadczenia że stosowania ustawy zebrane przez przedstawicieli administracji centralnej - Głównego Inspektora Sanitarnego.........jak również przedstawicieli powiatowych i wojewódzkich organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.”

Pani Poseł nie podaje ani jednego przykładu, jakie negatywne “doświadczenia” podali wymienieni przedstawiciele. Główny Inspektor Sanitarny także nie wypowiedział się o żadnych negatywnych doświadczeniach poprzedniej ustawy. Jakie to straszne doświadczenia zdobyli przedstawiciele GIS, że w głębokiej tajemnicy muszą dokonywać zmiany ustawy.?

Jeżeli przeanalizujemy proponowane zmiany, to nasuwa się jednoznaczny wniosek, że są one robione pod wpływem lobby szczepionkarskiego! I konkretnie mają zwiększyć ich zyski.

Pani Poseł Sprawozdawca w kolejnym akapicie podpiera konieczność zmian ustawy potrzebą dostosowania terminologii do innych ustaw i podaje, że proponowane zmiany mają charakter formalno -prawny i nie nakładają na stacje sanitarno epidemiologiczne nowych zadań, ani nie powodują wzrostu kosztów. Czy to jest prawda? Niestety, pani lekarz medycyny Alicja Dąbrowska,

najdelikatniej to ujmując, mija się z prawdą. Natomiast z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, można jednoznacznie stwierdzić, że robi to świadomie.

Trudno bowiem założyć, aby lekarz medycyny nie rozumiała co oznacza zmiana definicji choroby zakaźnej. Art 2 punkt 1. proponowanej nowelizacji zmienia definicję choroby zakaźnej. cyt:

“ choroba zakaźna - choroba, która jest wywołana przez biologiczne czynniki chorobotwórcze”

Mamy w tym jednym punkcie kilka problemów, zarówno prawnych jak i finansowych.

Po pierwsze: definicje chorób są definicjami międzynarodowymi. Nie może sobie dowolna osoba, czy organizacja zmieniać pojęć. Jest to tak oczywiste, że nie wymaga uzasadnienia. Chyba,że kryje się za tym chęć osiągnięcia zysków. W Polsce do tej pory obowiązywała definicja ONZ.

Wg słownika medycznego: Choroby zakaźne, to inaczej mówiąc choroby infekcyjne. Choroba zakaźna ma to do siebie, że bardzo łatwo może się przenosić pomiędzy jednym a drugim osobnikiem.

W przypadku ludzi, choroby zakaźne wywoływane są przede wszystkim przez wirusy, bakterie oraz grzyby. Objawy oraz leczenie zależeć będą bezpośrednio od rodzaju choroby.

Definicja podręcznikowa:

CHOROBY ZAKAŹNE I PASOŻYTNICZE

Wiadomości ogólne: Pojęcie choroby zakaźnej Chorobą zakaźną nazywamy taką chorobę, która powstaje pod wpływem wtargnięcia i rozwoju w organizmie ludzkim drobnoustrojów.

Wg strony interentowej PZH :

Definicje przypadków zachorowań na choroby zakaźne podane w tym dokumencie mają na celu ujednolicenie zgłaszalności i zapewnienie porównywalności danych zbieranych w ramach nadzoru epidemiologicznego w Polsce oraz we wspólnocie Europejskiej. Stosowanie tych definicji dotyczy przede wszystkim kwalifikacji i rejestracji zachorowań przez stacje sanitarno -epidemiologiczne oraz sporządzania przez te placówki sprawozdań.... druk MZ-56.

W rutynowym nadzorze epidemiologicznym nad chorobami zakaźnymi w Polsce stosuje się trzy rodzaje definicji:

1. standardowe definicje Unii Europejskiej

2. definicje Unii Europejskiej przystosowane do potrzeb nadzoru w Polsce

3. definicje polskie - w przypadku braku definicji obowiązującej w ramach Wspólnoty Europejskiej

Ciekawe do jakiej grupy zalicza Pani Poseł proponowaną zmianę definicji?

Jednocześnie bardzo ważne pytanie; dlaczego wbrew deklaracjom rządowym, omawiana nowelizacja ignoruje fakt przynależności Polski do Unii Europejskiej.

Czyżby PT Państwo Posłowie nie znali odpowiednich ustaw, cyt:

“KOMISJA WSPÓLNOT EUROPEJSKICH,

uwzględniając Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską,

uwzględniając /powtarza się i jest niezrozumiałe/ decyzję nr 2119/98/WE Parlamentu

Europejskiego i Rady z dnia 24 września 1998 r. ustanawiającą sieć nadzoru i kontroli

epidemiologicznej chorób zakaźnych we Wspólnocie [1], w szczególności jej art. 3 lit. a) i c) i art. 8,

Wbrew głoszonym przez p. Poseł A. Dądrowską poglądom, proponowana nowelizacja ingeruje w prawodawstwo Unii i to w dodatku tak daleko, że uniemożliwi porównywanie odpowiednich dokumentów.

str.3

Jeżeli przyjmiemy inną definicję, to wszelkie porównania statystyczne okażą się niemożliwe, to co wczoraj było chorobą zakaźną, to obecnie może być czymś innym i odwrotnie. Trudno założyć aby specjalistyczna grupa zwana Komisją Zdrowia Sejmu Rzeczypospolitej o tym nie wiedziała.

Na przykład wiadomo, że po szczepieniach wirusy odry występują w grudkach w przewodzie pokarmowym i mogą zakażać np. rodzinę i być przyczyną choroby zaszczepionego. Wg nowej definicji nie będzie to powikłanie po szczepieniu tylko nowa choroba.

Innymi słowy : w ten sprytny sposób znikną wszelkie powikłania poszczepienne.

Nikt nie będzie mógł dochodzić odszkodowań, ponieważ nie będzie żadnych powikłań. Oczywiście w statystyce.

Polska jest sygnatariuszem wielu umów międzynarodowych. W umowach tych, są zdefiniowane pojęcia chorób zakaźnych. W jaki sposób wywiąże się z tych umów po wprowadzeniu takiego zamieszania legislacyjnego?

Po tym, definicja chorób zakaźnych jest definicją podręcznikową przedmiotu:

choroby zakaźne. Zmiana pojęcia : choroby zakaźne wymusza zmianę podręczników. Przecież absolwenci wyższych szkół medycznych, licencjackich ratownictwa i pielęgniarskich, jeżeli mają wprowadzać w życie nową ustawę, muszą wiedzieć co nazywamy chorobą zakaźną a co nie. Przeciętny okres nauki wynosi kilka lat. W jaki sposób pojęcia te mają być zmienione w podręcznikach i skryptach - Pani Poseł Sprawozdawca nie wspomina. Kto ma ponosić koszty takich zmian.? Także nic. Na ten temat - cisza.

Po trzecie, jak na pewno Pani Poseł Sprawozdawcy wiadomo, posiadamy instytucję zwaną Głównym Urzędem Statystycznym. Jednym z zadań tej państwowej instytucji jest zbieranie i analizowanie danych. W jaki sposób można porównać choroby o zupełnie innych definicjach? Skąd i na jakiej podstawie Rząd będzie ustalał priorytety potrzeb nie znając czy zachorowalność wzrasta czy maleje? Na ten temat także brak wyjaśnień.

Wszelkie druki o zgłaszaniu chorób zakaźnych są jednoznaczne, zgodnie z obowiązującymi definicjami. Wg obecnej ustawy należy je wszystkie wyrzucić na makulaturę i wydrukować nowe. Oczywiście na koszt podatnika, ponieważ Pani Poseł wyraźnie mówiła w wystąpieniu sejmowym, że proponowane zmiany żadnych obciążeń finansowych nie powodują.

Kuriozalne jest kolejne stwierdzenie, str.2 wiersz 8 od dołu cyt:” biorąc pod uwagę wysokie koszty, które musiałyby zostać poniesione przez stacje ...... zrezygnowano z przepisów , które wprowadziły refundację kosztów zgłoszeń niepożądanych odczynów poszczepiennych oraz zachorowań ..... zrezygnowano również z przepisów zobowiązujących lekarzy do prowadzenia rejestrów dokonanych

zgłoszeń”.

Po pierwsze : Jakie wysokie koszty ? Pani Poseł A. Dąbrowska nie raczyła ich podać. Każda stacja sanitarno epidemiologiczna jak również GIS posiadają służbowe połączenia internetowe. Podobnie posiadają je placówki służby zdrowia. Jakie tutaj powstają koszty przesłania informacji przez lekarza o stwierdzeniu powikłania po szczepieniu? Pozostaje to słodką tajemnicą Komisji.

Po drugie, co ma wspólnego refundacja rzekomych kosztów przesyłania informacji przez lekarza ? , co jak wykazano jest co najmniej nadużyciem, z prowadzeniem przez daną placówkę medyczną - lekarza, dokumentacji zbiorczej o występowaniu powikłań?

Wyraźnie widać, kto i komu takie zmiany są na rękę. Chodzi o niemożność udowodnienia powikłania po szczepieniu.

Po trzecie, wiadomo powszechnie, że lekarze w Polsce nie wykonują obowiązku zgłaszania powikłań poszczepiennych. Przypominamy, że ustawa obowiązująca do zgłoszeń została uchwalona w 1964 roku. Ani GIS ani PZH nie prowadziły takiej dokumentacji i statystyk. Wiadomo, na podstawie analizy piśmiennictwa naukowego np. USA, Wielkiej Brytanii, że lekarze w tych, tak bardzo zdyscyplinowanych krajach, zgłaszają ok 10 % faktycznie występujących powikłań. Jeżeli natomiast w Polsce, przez 50 lat nie udało się wymusić na urzędnikach państwowych PZH prowadzenia takiego rejestru, to jaka wystąpiła przyczyna zupełnej rezygnacji ze zgłoszeń?

Od znajomych lekarzy, szczególnie mniejszych miejscowości, mamy doniesienia o gwałtownym ataku pracowników powiatowych i wojewódzkich stacji sanitarno - epidemiologicznych na tych lekarzy, którzy zgłaszają powikłania. Pracownicy Sanepidu bezpośrednio grożą zamknięciem placówki ze względów rzekomo sanitarnych.

Od 20 lat wiadomo, że San-epidy handlują szczepionkami i jest to bardzo dochodowy proceder. Ostatnia sprawa szczecińska, rozpatrywana w prokuraturze, wykazała ,w jaki sposób 750 tysięcy złotych zarobionych dodatkowo rozdysponowano w stacji. Jest to bezpośredni dowód, że cała sprawa ma uniemożliwić śledzenie powikłań poszczepiennych i odpowiednie paragrafy są wprowadzane tylko i wyłącznie dla korzyści lobby szczepionkarskiego.

str.5

Trzeba przypomnieć, że zyski, że sprzedaży szczepionek przez stacje sięgają ok. 30% wartości szczepionki. Takie przynajmniej szacunki podaje się w tzw. żółtym tygodniu. Tak więc rocznie jest to kilkaset milionów złotych straty dla skarbu państwa.

Drugi wniosek wynikający bezpośrednio z tak sformułowanych przepisów, to fakt rozgrzeszania urzędników za zakup zbędnych szczepionek. Jak wiadomo, w Niemczech musiano zniszczyć, po bezmyślnych zakupach, szczepionki przeciwko grypie za 240 milionów euro. Jest to kwota w naszych warunkach starczająca NFZ na pokrycie kosztów dwu miesięcznej refundacji leków.

Zdziwienie budzi także fakt ustanowienia przepisu dającego najniższemu stopniem urzędowi san - epidu swobodę wprowadzenia przymusu szczepień w regionie i stosowania przymusu bezpośredniego. Od czasów króla Kazimierza Wielkiego wiadomo, że w Polsce tylko sąd ma prawo do skazywania kogokolwiek.

Jako Kraj szczycimy się tym faktem. A tutaj wbrew tradycji, wbrew trendom ogólnoświatowym, wbrew prawu Unii Europejskiej, której członkami jesteśmy, czego wyraźnie nie widzą członkowie komisji, najniżej stojący w hierarchii urzędnik może stosować przymus bezpośredni. Przymus ten może stosować bez oglądania się na kogokolwiek i cokolwiek. Jak PT Państwo Senatorowie pamiętają, tak było w izbach wytrzeźwień. Po serii wypadków śmiertelnych - izby zlikwidowano.

Istotnym błędem całości proponowanych zmian jest także połączenie funkcji kontrolnych GIS z funkcją handlową. Od dwu tysięcy lat, starano się ZAWSZE W PRAWODAWSTWIE EUROPEJSKIM ODDZIELAĆ FUNKCJE KONTROLNE OD HANDLOWYCH. A w tej konkretnej sprawie, wbrew naciskom środowiska medycznego, Komisja Zdrowia Sejmu Rzeczypospolitej, łączy te dwie funkcje w jedną całość. Czyli urzędnik będzie decydował co i komu należy sprzedawać, co kupować i karać w razie nieposłuszeństwa, jak to widzimy już obecnie. Wbrew trendom ogólnoświatowym nie ustanawia się żadnej kontroli, która byłaby ostrzeżeniem dla instytucji. Czyli cofamy się do średniowiecznej Azji i bakczyszu.

Trudno nawet przypuszczać, że członkowie Komisji Zdrowia nie rozumieją tego problemu!

Po wprowadzeniu znowelizowanych przepisów urzędnik, który na zasadzie mów mi do ręki a nie do ucha, zakupi zbędne szczepionki, zastosuje przymus szczepień i wszytko będzie zgodne z proponowanym prawem!!!

Pani Poseł Sprawozdawca z rozbrajająca szczerością wyznaje, że odpowiedni urzędnicy przez 27 lat nie przygotowali przepisów wykonawczych do ustawy z 1985 roku i pozostawia to bez oceny. Czyli z jednej strony mamy ustawę przez ponad ćwierć wieku nie wprowadzoną w życie, dlaczego? a z drugiej strony gwałtowne przyspieszenie tempa prac bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dlaczego?

Takich tendencyjnych zapisów jest bardzo dużo. Tutaj sygnalizujemy tylko problem jaki stwarza nowa propozycja modyfikowania ustawy.

A przecież PT Państwo , jako reprezentanci Narodu powinniście jeszcze skonfrontować proponowane zmiany z najważniejszym prawem jakim jest Konstytucja Rzeczypospolitej

Zatem jesteśmy zdania, że zarówno art. 38 i 39 Konstytucji jak i art. 68 obowiązują

w każdej sytuacji. Artykuły te mówią wprost: cyt.”

Art. 38: “ Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.”

Art.39:” nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez wyrażenia

dobrowolnie zgody.”

Art.68:” 1. Każdy ma prawo do ochrony zdrowia,

3. Władze publiczne są obowiązane do zapewnienia szczególnej opieki zdrowotnej dzieciom, kobietom ciężarnym, osobom niepełnosprawnym i osobom w podeszłym wieku.

W tej sytuacji, inne akty prawne muszą być w zgodzie z tym podstawowym dokumentem.

Jeżeli więc Konstytucja stwierdza, że każdy pacjent ma wolną wolę, to dlaczego stosunkowo niskiej rangi urzędnik, może w tym konkretnym przypadku - szczepień, bez żadnych konsekwencji prawnych dla siebie, pozbawić człowieka woli w majestacie prawa przy wykorzystaniu autorytetu państwa?

A właściwie nie tylko może pozbawić możliwości decydowania o sobie, ale jednocześnie tenże urzędnik nie bierze żadnej odpowiedzialności za swoje decyzje.

Już w 1984 roku Światowa Organizacja Zdrowia przedstawiła Model Deklaracji Praw Pacjenta jako wytyczne do stosowania w poszczególnych państwach.

W dokumencie tym określa się, że KAŻDY ma prawo do cyt:

“ -poszanowania swojej osoby ludzkiej

- samodecydowania [do informacji o stanie zdrowia i PROPONOWANYCH PROCEDURACH LECZNICZYCH wraz z ryzykiem i przewidywaną korzyścią, do decydowania o zgodzie lub odmowie zgody na działania medyczne],

str.7

-poszanowania integralności fizycznej i psychicznej oraz poczucia bezpieczeństwa swojej osoby [ do

NIEDOKONYWANIA DZIAŁAŃ MEDYCZNYCH BEZ WYRAŻENIA ZGODY] chyba, że jest niezdolny do wyrażenia zgody, a natychmiastowa interwencja lekarza jest konieczna, niepoddawania się badaniom naukowym bez zgody i oceny komisji etycznej.”

Pragniemy przypomnieć, że w Polsce na podstawie obowiązującej Konstytucji i ustaw została opracowana już przed 20 laty KARTA PRAW PACJENTA, którą Minister Zdrowia i Opieki Społecznej przekazał do publicznej wiadomości.

Ustawa o Zakładach Opieki Zdrowotnej podaje, że cyt; “ pacjent ma prawo do wyrażania zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych lub ich odmowę - po uzyskaniu odpowiednich, wystarczających informacji.

Jak jednoznacznie wynika z przytoczonych i obowiązujących przepisów, podstawą działalności lekarza jest zgoda pacjenta na takie lub inne działanie medyczne. Mówi o tym jednoznacznie także Dziennik Ustaw z 1997 roku nr 28 pozycja 152 art 25 i dalsze, a w szczególności poniższe artykuły ;

Art. 33. 1. Badanie lub udzielenie pacjentowi innego świadczenia zdrowotnego bez jego zgody jest dopuszczalne, jeżeli wymaga on niezwłocznej pomocy lekarskiej, a ze względu na stan zdrowia lub

wiek nie może wyrazić zgody i nie ma możliwości porozumienia się z jego przedstawicielem ustawowym lub opiekunem faktycznym.

2. Decyzję o podjęciu czynności medycznych w okolicznościach, o których mowa w ust. 1, lekarz powinien w miarę możliwości skonsultować z innym lekarzem.

3. Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2, lekarz odnotowuje w dokumentacji medycznej pacjenta.

Art. 34. 1. Lekarz może wykonać zabieg operacyjny albo zastosować metodę leczenia lub diagnostyki stwarzającą podwyższone ryzyko dla pacjenta, po uzyskaniu jego pisemnej zgody.

2. Przed wyrażeniem zgody przez pacjenta w sytuacji, o której mowa w ust. 1, lekarz ma obowiązek udzielenia mu informacji zgodnie z art. 31.

3. Lekarz może wykonać zabieg lub zastosować metodę, o której mowa w ust. 1, wobec pacjenta małoletniego, ubezwłasnowolnionego bądź niezdolnego do świadomego wyrażenia pisemnej zgody, po uzyskaniu zgody jego przedstawiciela ustawowego, a gdy pacjent nie ma przedstawiciela lub gdy porozumienie się z nim jest niemożliwe - po uzyskaniu zgody sądu opiekuńczego.

4. Jeżeli pacjent ukończył 16 lat, wymagana jest także jego pisemna zgoda.

5. W sytuacji, o której mowa w ust. 1, stosuje się odpowiednio przepis art. 32 ust. 6.

6. Jeżeli przedstawiciel ustawowy pacjenta małoletniego, ubezwłasnowolnionego bądź niezdolnego do świadomego wyrażenia zgody nie zgadza się na wykonanie przez lekarza czynności wymienionych w ust. 1, a niezbędnych dla usunięcia niebezpieczeństwa utraty przez pacjenta życia lub ciężkiego uszkodzenia ciała bądź ciężkiego rozstroju zdrowia, lekarz może wykonać takie czynności po uzyskaniu zgody sądu opiekuńczego.

7. Lekarz może wykonać czynności, o których mowa w ust. 1, bez zgody przedstawiciela ustawowego pacjenta bądź zgody właściwego sądu opiekuńczego, gdy zwłoka spowodowana postępowaniem w sprawie uzyskania zgody groziłaby pacjentowi niebezpieczeństwem utraty życia, ciężkiego uszkodzenia ciała lub ciężkiego rozstroju zdrowia. W takim przypadku lekarz ma obowiązek, o ile jest to możliwe, zasięgnąć opinii drugiego lekarza, w miarę możliwości tej samej specjalności. O wykonywanych czynnościach lekarz niezwłocznie zawiadamia przedstawiciela ustawowego, opiekuna faktycznego lub sąd opiekuńczy.

8. O okolicznościach, o których mowa w ust. 3-7, lekarz dokonuje odpowiedniej adnotacji w dokumentacji medycznej pacjenta.

Oprócz przepisów prawnych także Kodeks Etyki Lekarskiej normuje zasady postępowania lekarza w stosunku do pacjenta a w szczególności art. 13 i 15 cyt:

“Art.13

1. Obowiązkiem lekarza jest respektowanie prawa pacjenta do świadomego udziału w podejmowaniu decyzji dotyczących jego zdrowia.

2. Informacja udzielona pacjentowi powinna być sformułowana w sposób dla niego zrozumiały.

3. Lekarz powinien poinformować pacjenta o stopniu ewentualnego ryzyka zabiegów diagnostycznych i leczniczych i spodziewanych korzyściach związanych z wykonywaniem tych zabiegów, a także o możliwościach zastosowania innego postępowania medycznego.”

“Art. 15.

1. Postępowanie diagnostyczne, lecznicze i zapobiegawcze wymaga zgody pacjenta. Jeżeli pacjent nie jest zdolny do świadomego wyrażenia zgody, powinien ją wyrazić jego przedstawiciel ustawowy lub osoba faktycznie opiekująca się pacjentem.

2. W przypadku osoby niepełnoletniej, lekarz powinien starać się uzyskać także jej zgodę, o ile jest ona zdolna do świadomego wyrażenia tej zgody.

3. Wszczęcie postępowania diagnostycznego, leczniczego i zapobiegawczego bez zgody pacjenta może być dopuszczone tylko wyjątkowo w szczególnych przypadkach zagrożenia życia lub zdrowia pacjenta lub innych osób.

4. Badanie bez wymaganej zgody pacjenta lekarz może przeprowadzić również na zlecenie organu lub instytucji upoważnionej do tego z mocy prawa, o ile nie stwarza ono nadmiernego ryzyka zdrowotnego dla pacjenta.

5. W razie nie uzyskania zgody na proponowane postępowanie, lekarz powinien nadal, w miarę możliwości, otaczać pacjenta opieką lekarską.”

Sąd Najwyższy w orzeczeniu z dnia 17 lutego 1989 roku [OSNKW 5-6/1989, poz.42] stwierdził, że cyt:” życie każdego człowieka niezależnie od wieku, stanu zdrowia i str.9 reprezentowanego poziomu wiedzy, stanu rodziny i realnej społecznej przydatności, jest wartością powszechną podlegającą jednakowej ochronie prawnej. [Pacjent] udzielając zgody na interwencję medyczną pozwala lekarzowi na naruszenie integralności w ustalonym zakresie, co stanowi przedmiot zgody”

EUROPEJSKA KOMISJA BIOETYCZNA przewiduje, że cyt.: “ Nie można przeprowadzić interwencji medycznej bez swobodnej i świadomej zgody osoby jej poddanej. Osobie tej należy udzielić uprzednio odpowiednich informacji o celu i naturze interwencji, jak również jej konsekwencji i ryzyku. Osoba zainteresowana może w każdym czasie swobodnie cofnąć zgodę".

Wiadomo, że Polska, na mocy Układu Stowarzyszeniowego z Unią Europejską, już od 1991 roku jest zobowiązana dostosować swoje prawo do prawa wspólnotowego.

Wiadomo również, że od kilku lat jesteśmy członkiem Unii Europejskiej, na co politycy szczególnie często się powołują.

Nie podlega żadnej dyskusji fakt, że za nieletnie dzieci odpowiedzialność nie tylko etyczną ale i prawną ponoszą rodzice, chyba, że prawomocnym wyrokiem sąd w konkretnym przypadku stanowi inaczej.

Dlaczego Posłowie Komisji Zdrowia nie znają tych przepisów, albo jeszcze gorzej- znając je udają,

że one nie obowiązują?

W niniejszym liście jednoznacznie wskazano podstawy prawne działalności służby zdrowia. Wobec powyższego - musi nastąpić jednoznaczne rozstrzygnięcie, czy szczepienia profilaktyczne [nie lecznicze] są działalnością służby zdrowia w zrozumieniu prawa czy też nie. Jeżeli są, to bezwzględnie powinny być stosowane przytoczone przepisy. Jeżeli natomiast szczepienia, enigmatycznie zwane profilaktycznymi, nie są leczeniem ani żadną inną formą działalności lekarzy, to powinna zostać opracowana ustawa dająca podstawę prawną dla urzędników do stosowania przymusu bezpośredniego.

Należy mieć na uwadze wynikające konsekwencje ze stosowania takiego przymusu bezpośredniego. Wiadomo, że w chwili obecnej tylko policja posiada takie uprawnienia.

Otóż, jeżeli na skutek zastosowania przymusu bezpośredniego, nastąpi złamanie praw pacjenta, polegające na naruszeniu nietykalności cielesnej, i wystąpią skutki uboczne np. w postaci powikłania po szczepieniu, to kto ponosi odpowiedzialność zarówno prawno-karną , jak i cywilno-odszkodowawczą?

Trudno zakładać, że członkowie Komisji Zdrowia tego nie rozumieją!

Innymi słowy, kto ma wypłacić rodzinie dziecka odszkodowanie jak i płacić rentę, jeżeli zachodzi taka potrzeba i w jakiej wysokości? Wiadomo, że takich spraw, w ostatnim okresie znacznie przybywa. Ostatnie prace naukowe nie pozostawiają żadnej wątpliwości o występowaniu poważnych powikłań poszczepiennych. Tylko po jednej szczepionce Gardasil w USA w okresie ok. 3 lat zanotowano ok. 30 000 powikłań. Kto ponosi koszty leczenia i tak niedoszacowanego budżetu służby zdrowia.

Podkreślamy, iż sprawa szczepień zwanych profilaktycznymi w świetle obowiązujących przepisów wygląda bardzo dziwnie. Decyzję o zakresie stosowanych szczepień, rodzaju zakupionej szczepionki podejmuje urzędnik nie zawsze najwyższego rzędu i w dodatku nie będący lekarzem praktykiem .[Ma to miejsce coraz częściej] wręcz, są to ludzie zupełnie nie związani z medycyną [vide Państwowy Zakład Higieny], a w związku w wykonaniem tej decyzji przez lekarza, pacjent lub

jego rodzina roszczą pretensje do konkretnego zakładu służby zdrowia. Innymi słowy, dlaczego lekarz ma płacić za decyzje administracyjne dotyczące np. zakupu nietrafnej szczepionki?

Sytuację pogarsza fakt tajemniczości, tzn. nieinformowania społeczeństwa [niepublikowania zasad wprowadzania określonego rodzaju szczepionki] o rodzaju i zasadach wprowadzanych szczepień. Kalendarzyk tzw. szczepień obowiązkowych jest ustalany w tajemnicy przez wąskie grono nikomu nie znanych urzędników. Nigdzie nie publikuje się ani zasad zakupu tej lub innej szczepionki, ani motywów jej wprowadzenia do kalendarzyka.

Dlaczego nawet na stronie Ministerstwa Zdrowia brak jakichkolwiek uzasadnień wprowadzenia tej, a nie innej szczepionki, w tym, a nie w innym miesiącu?

Dlaczego brak podstaw naukowych [ prac naukowych] uzasadniających wprowadzenie takiej, a nie innej szczepionki i korzyści wynikających ze stosowania tej szczepionki?

Dlaczego brak informacji o sumach wypłacanych firmom farmaceutycznym w związku z zakupem takiej, a nie innej szczepionki.?

Przecież ustawa o zamówieniach publicznych jest jawna!!!!

str.11

Innymi słowy, dlaczego eksperymenty z dopuszczeniem tej, a nie innej szczepionki są tajne i nie stanowią integralnego załącznika do decyzji ministerstwa o wprowadzeniu szczepień?

Wyraźnie to widać, zostały naruszone zasady prawne obowiązujące w POLSCE. OGRANICZONA została w poważnym zakresie wolność obywatelska poprzez zniesienie zasady zgody pacjenta na stosowanie określonego eksperymentu, zabiegu na swoim ciele.

Decyzje za prawnie ubezwłasnowolnionego obywatela podejmuje urzędnik stosunkowo niskiego szczebla, nie posiadający kompetencji merytorycznych.

Wytworzona sytuacja jest jawnym czynnikiem korupcjogennym firm farmaceutycznych będących żywotnie zainteresowanych wprowadzeniem swoich szczepionek na polski rynek szczególnie po wielomiliardowych karach i odszkodowaniach płaconych w innych krajach. W kręgach medycznych mówi się wprost, że dopuszczenie tej, a nie innej szczepionki na rynek, to są co najmniej kluczyki do samochodu klasy Mercedes S.

W tej sytuacji, przedstawiona przez Panią Poseł Sprawozdawcę Alicję Dąbrowską podstawa nowelizacji wskazuje jednoznacznie, że beneficjentami będzie kilka firm sprzedających szczepionki. Te firmy osiągną, zawrotne zyski nie ponosząc, dzięki tej nowelizacji żadnych kosztów.

W związku z faktem podawanym wielokrotnie w mass mediach, że zmiana ustawy to koszt rzędu 3 milionów dolarów tzw. lobbingowych, Naszym zdaniem ta sprawa jak najbardziej kwalifikuje się do zbadania zarówno przez ABW, CBA jak i NIK.

P.S.

Oczywiście dopuszczamy możliwość, że to nie lek. med A.Dąbrowska napisała przeczytany tekst, ale pozostawiamy to do oceny służb specjalnych.



Za Zarząd Stowarzyszenia

Jerzy Jaśkowski Wiesław Wesołek
 
 
dziad
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 3734
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 23:20   

Jeszcze coś w temacie:

http://www.rodzinakatolic...-szczepienia-si


Jakby ktos czytać nie chciał:
http://www.youtube.com/watch?v=6IRyIYcfwEo
 
 
smokeustachy 
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 3045
Skąd: Oxenfurt
Wysłany: Wto 10 Lip, 2012 11:27   

qiz napisał/a:
smokeustachy napisał/a:
Poza tym to prawo europejskie więc idzie z automatu. Pytanie czemu ów poseł był za.
Poseł prowadzący jedzie na prowizji...
Nie bońćmy gupcami. Nie bez powodu był taki szał na Przemka 07, a nie głosowanie wedle idei- każden jeden dobry... BTW, jak Przemcio 07 zagłosował?
Skoro poseł prowadzący jedzie na prowizji to czym się różni PiS od PO?
_________________

 
 
 
kazio
baron wojewódzki

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 4456
Wysłany: Śro 11 Lip, 2012 19:28   

najgorsze jest to, że pod nazwą "szczepionka" może się kryć wszystko. Jest pozytywna legenda szczepień, więc szczepieniem nazywa się podanie dowolnego preparatu.
 
 
dziad
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 3734
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 18:02   

Odświeżę temat.

Cytat:
6 dzieci zmarło po podaniu szczepionki

Opublikowano: 19.12.2012 | Kategorie: Wiadomości ze świata, Zdrowie

Poufny dokument GlaxoSmithKline, który niedawno wyciekł do prasy wskazuje na to, iż w ciągu dwóch lat, w sumie 36 dzieci zmarło po otrzymaniu szczepionki 6-w-1 Infanrix hexa. Zgodnie z Initiative Citoyenne, która podała informacje, 1271-stronicowy dokument ujawnił, że GlaxoSmithKline otrzymało łącznie 1742 raportów nt. niepożądanych działań w okresie od 23.10.2009 r. do 22.10.2011 r., w tym 503 niepożądanych reakcjach i 36 zgonów.

Initiative Citoyenne stwierdza iż: „GSK nie odnotowało jak pierwotnie liczyliśmy 14 zgonów w okresie od października 2009 r. do października 2011, ale 36 (14 od 2010 do 2011 r. i 22 z 2009 na 2010). Oprócz tych 36 ofiar śmiertelnych, miało miejsce co najmniej 37 innych zgonów (głównie nagła śmierć), co w sumie daje, przynajmniej 73 ofiary śmiertelne od czasu wdrożenia szczepionki w 2000. I znowu, dotyczy to jedynie śmierci przez nagłą śmierć, gdzie brak dalszych informacji nt. zaniżania raportów”.

36 zgonów w okresie dwóch lat, to średnio 1,5 zgonów na miesiąc, co przy jakimkolwiek standardzie jest bardzo wysoką liczbą. Pamiętajmy, że tylko od 1 do 10% niepożądanych reakcji na szczepionki jest rzeczywiście zgłaszanych. Dlatego też w rzeczywistości, problem może być potencjalnie o wiele bardziej poważny a rzeczywista liczba zgonów znacznie wyższa.

Wykresy pokazują, że wiele z tych dzieci, które zmarły, odeszły w ciągu kilku pierwszych dni po otrzymaniu szczepionki. Łącznie zgłoszono, iż trzy niemowlęta zmarły w ciągu godziny od otrzymania szczepionki. Ta tragedia nie dziwi po przeczytaniu listy składników wymienionych na ulotce informacyjnej GSK Infanrix Hexa, z którą rodzice rzadko kiedy mają szansę się zapoznać przed szczepieniem. Szczepionka zawiera niezakaźne substancje z tężcem, bakterie błonicy, oczyszczone białka bakterii krztuśca, białka powierzchniowe wirusa zapalenia wątroby typu B (HBsAg, wytworzonych z genetycznie zmodyfikowanych drożdży) i inaktywowane polio.

Każda dawka 0,5 ml zawiera toksoid błonicy, toksoid tężcowy, toksoid krztuścowy, nitkowate hemaglutyniny, pertaktynę, rekombinowane białko HBsAg (GMO), wirusy polio typu 1, 2 i 3, oczyszczony polisacharyd Hib kowalencyjnie związany z toksoidem tężcowym, wodorotlenek glinu, fosforan glinu, 2-fenoksyetanol, laktozę, medium 199, neomycynę, polimyksynę, polisorbat 20 i 80, chlorek sodu i wodę.

W interesującym artykule autorstwa dr Harolda Buttrama zatytułowanym „Ostateczna gra: Czy Szczepionki podawane dzieciom prowadzą do hybrydyzacji z obcymi ludziom i zwierzęcymi częściami DNA?” podkreślił problemy związane z tylko dwoma z tych składników, w tym aluminium, które jest neurotoksyną związaną z chorobą Alzheimera, i drgawkami oraz formaldehydem, który jest znanym środkiem rakotwórczym powszechnie stosowanym w balsamowaniu zwłok.

Dr Harold Buttram również stwierdził: „Jest powszechnie znanym wśród toksykologów, że kombinacje substancji toksycznych mogą przynieść wykładniczy wzrost toksyczności, czyli np dwie toksyczne substancje w połączeniu, spowodują dziesięciokrotne lub nawet stu-krotne zwiększenie toksyczności. Klasycznym przykładem takiej zasady było badanie Schuberta, w którym odkryto, że gdy podano oddzielnie pewną ilość ołowiu i rtęci to 1 procent badanych szczurów poniósł śmierć, natomiast kiedy podano obie substancje razem to 100 procent badanych szczurów poniosło śmierć. W szczepionkach zasada ta stosuje się przynajmniej do aluminium i rtęci, z których oba są silnymi neurotoksynami.”

Biorąc pod uwagę te informacje czy jest dziwnym, iż po otrzymaniu szczepionki z tymi składnikami dzieci umierają? GlaxoSmithKline może spróbować ukryć przez jakiś czas te fakty, ale nie można ich ukrywać wiecznie. Infanrix Hexa należy natychmiast usunąć z rynku.


http://wolnemedia.net/wia...iu-szczepionki/
A tu raport:
https://www.dropbox.com/s...%A9c%C3%A8s.pdf

Wrzuciłem w google temat i to co przeczytałem jeży włos na głowie. Wiele osób pisze, na forach, że ich dzieci miały powikłania. Ale lekarze nie widzą problemu.
Jak Polacy mogą pozwalać na taki holokaust szczepionkowy? Szprycują nasze dzieci jakiś g****m z zachodu. Tych szczepionek u nas nikt nie bada.
 
 
Elrond 
członek władz wojewódzkich


Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 2625
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 18:11   

Czyli jednak: jeśli szczepić, to nie szczepionkami zespolonymi, przeciw wielu chorobom na raz?
 
 
dziad
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 3734
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 18:13   

Czytam sobie komentarze z forum :
Cytat:
Mam nadzieje, że nie zaszkodzi dziecku.
opinia napisana 5 tygodni temu

Witam. Moje dziecko ma 15,5m-ca. Będąc jeszcze w szpitalu po porodzie- dostałam formularz inf. o szczepionkach. Zdecydowaliśmy się z mężem na szczepionki typu 3w1 itp.
Po pierwszych ukłuciach, gdy córka miała 3 i więcej m-cy szczepionki zniosła OK, bez gorączki, jedynie więcej spała.
Inaczej jednak było po zastosowaniu Infanrix Hexa. Szok. 40stopniowa gorączka, drgawki (po ok 6godz), zimne rączki i stópki. podałam jej czopki przeciwgorączkowe. Apetytu w ogóle nie miała, płacz jakby bez przyczyny, ogólne rozdrażnienie i osłabienie. Dawałam jej duzo wody oraz mleczko z piersi. Szczepionka była w środę a dziś jest piatek i właśnie dziś doszła, choć nie do końca do siebie. Nie dzwoniłam do lekarza, bo juz wczesniej mi powiedziano, że będą takie skutki przez ok 48h. Gdyby dzis nie było poprawy- pojechałabym z nią na kontrolę. Do tego ma rzadka kupkę.
Bardzo się ucieszyła, że dzis znów zaczeła buszować w szafce z garnkami i przyprawami... Nasypałam jej nawet mąki do miseczki by mogła ja porozrzucać po całej kuchni.
Kocham ja bardzo i cierpię razem nią, gdy ona cierpi. Mam tylko nadzieję, że szczepionka ta nie ma negatywnego wpływu na rozwój tak małego i kruchego dziecka.


Jak dla mnie szok! To chyba jakaś prowokacja antyszczepionkowa.
 
 
dziad
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 3734
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 18:14   

Elrond napisał/a:
Czyli jednak: jeśli szczepić, to nie szczepionkami zespolonymi, przeciw wielu chorobom na raz?

Na pewno. A Hałat kiedyś w RM mówił, że wszystkie stare szczepionki były w miarę dobre, natomiast nowe to straszliwy syf.
Jeszcze jeden ciekawy artykuł:
"Glaxo Smith Kline ukarana sumą 92,000 dolarów za zabicie 14 dzieci"
http://monitorpolski.word...icie-14-dzieci/
 
 
Przemko 
członek władz wojewódzkich


Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 2616
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 21:11   

smokeustachy napisał/a:
Skoro poseł prowadzący jedzie na prowizji to czym się różni PiS od PO?

Tym że prowizja w przypadku PiS oznacza wariant najgorszy, bo tam na prowizji jest garstka, reszta uczciwa ale durna, natomiast w przypadku PO jest to wariant najlepszy bo to mafia więc po żadne prowizje sięgać nie musi.

Zartowałem, niczym się nie roznia.
 
 
dziad
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 3734
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013 14:57   

A znacie ten list prof. Doroty Majewskiej?
http://www.twojewiadomosc...-farmaceutyczny

Nic, rozmawiałem z jednym panem z GPC. Może się zainteresuje tematem.
 
 
smokeustachy 
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 3045
Skąd: Oxenfurt
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013 21:10   

dziad napisał/a:
A znacie ten list prof. Doroty Majewskiej?
http://www.twojewiadomosc...-farmaceutyczny

Nic, rozmawiałem z jednym panem z GPC. Może się zainteresuje tematem.
Korwinizm. JKM donosi:
INFO: W Belgii stosowano szczepionki, po których w ciągu 2 lat umarło 58 niemowląt. Informacje te były ukrywane przed rodzicami i społeczeństwem. http://korwin-mikke.pl/wa...czepionki/70681
_________________

 
 
 
dziad
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 3734
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013 21:19   

Co ma Korwin do tego? Czy to jakaś niegrzeczna odzywka?
 
 
smokeustachy 
sekretarz władz wojewódzkich


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 3045
Skąd: Oxenfurt
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013 22:51   

dziad napisał/a:
Co ma Korwin do tego? Czy to jakaś niegrzeczna odzywka?
Dla jednych grzeczna, dla drugich niegrzeczna. JKM jest przeciw szczepionkom co część forumowiczów obliguje od bycia za.
_________________

 
 
 
alcor 
członek zarządu organizacji powiatowej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 1047
Wysłany: Pią 11 Sty, 2013 10:01   

Korwin jest chyba tyż przeciw aborcji, a chyba nikt z tego powodu nie stanie się jej zwolennikiem...
Poza tym odcinek, na którym działa Korwin wymaga takiej podstawy.
_________________
"Sieć władzy w Polsce zaczyna się w Moskwie. Tam są komputery i ludzie na bieżąco analizujący to, co się dzieje tutaj, tam są przygotowywane i uchwalane (tak, tak, uchwalane) decyzje. W Polsce znajduje się tylko aparat wykonawczy."
 
 
Zbigniew 
członek władz krajowych


Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 6959
Skąd: Kujawy
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014 21:38   

Epilog:

http://astromaria.wordpre...est-wyrok-sadu/

http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/6F08246C2E

Cytat:
Żaden zaś przepis prawa powszechnie obowiązującego nie nakłada na skarżącego tego rodzaju obowiązku. Ani przepisy ustawy, ani też rozporządzenia nie są na tyle szczegółowe. Okres w którym należy przeprowadzić szczepienie (wiek dziecka) rodzaj choroby i rodzaj (lub rodzaje) szczepionki określone są w komunikacie Głównego Inspektora Sanitarnego "Program Szczepień Ochronnych", który nie jest źródłem prawa i jako taki nie może stanowić podstawy prawnej decyzji administracyjnej. Nie można też decyzją administracyjną nakładać obowiązku dostosowania się do komunikatu Głównego Inspektora Sanitarnego....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14